23 май 2015

Паунови пера



  Уловени ли са цветовете или са изтекли. 

Преди време попаднах на един евтин комплект пастели от LIDL цената му беше 70 крони,  към 5лв.  за мен напълно достъпна. Малко по-късно разбрах, че са акварелни, много се зарадвах, имах повече от това което очаквах.

  Никак не намирам за нужно да влагам безумни средства в арт материали, стига ми да пробвам и вече няколко пъти попадам на хубави скицници, моливи и маркери от Crelando( марка за креативни материали в LIDL) 

Така и децата могат да рисуват с мен и не се притеснявам, че ще счупят и разлеят нещо. 

Не рекламирам веригата, реално погледнато за мен е без значение от къде ще си купя качествени цветни моливи стига те са това което очаквам. 








































































Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...