24 май 2015

... създаване...




Напоследък където и да седна, да чакам или да се возя,  нося със себе си един тефтер... понякога рисувам цветни петна... после само кръгчета и се получава това...






Почти няма разлика между дневниците ми и арт журналите Които ползвам за писане и рисуване... случва се да лепя там принцесите на децата или да драскам докато гледам някой филм с много ефекти и малка идея.





За тази рисунка първо контурите с маркер с размер 0,3mm и 0,1mm. Светлосенките правя с молив НВ, В и 2В.
С напредването на рисуването пращах мини снимчици на една приятелка за да види как напредвам с полагането на сенките. Сега пускам снимките тук, не са с някакво добро качество, но са част от тефтера ми в даден момент.


В интерес на истината и този тефтер е купен в LIDL( писах в миналата публикация за него)  харесвам нещата които има там от време на време и не ми пречи да ги ползвам.


Дарето ми е нарисувала цветя с точки и аз съм си ги залепила в тефтера. 




Понякога мисля каква пола бих носила и се сещам, че напоследък залитам по златно и синьо и триъгълници.  




Веренцето ми е написала там един много красив стих и в ляво имам Елза от Леденото кралство. Ценя работата на децата си, наравно в времето прекарано над моите рисунки, мисля си колко спонтанно и прелестно те умеят да изразяват света. Честно казано, винаги малко им завиждам, искат да нарисуват цвете и никога не следват дадена форма. В следващите пъти ще ви покажа техните арт журнали които са много сладки и цветни. 





Прекрасен ден от мен.


1 коментар:

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...