15 октомври 2012

Есен върху еко торбички


   Здравейте, време е за нещо лесно и бързо, но много красиво. Лятото вече направихме една задача с отпечатване на мидички. Миналата година също отпечатахме есента, днес ползваме идеята за да направим нещо интересно което да ползваме активно в ежедневието.

Тук следва задача на майките- да ушият торбички от плат-американ. Размерите са по ваше желание, аз се спрях на 40см. на 50см. Времето за ушиване на една торба е към 20 минути, след това обаче задължително трябва да се изпере готовата торбичка защото американа се свива и към това леко избелва. Нямам идея какво ще стане, ако ги изперете след отпечатването, но предполагам че шарките може да се размъкнат е неочаквана посока.

За стъпка втора ви трябват само:
Листа, ябълки
бои за плат
четки и две деца :) може и едно, но може и цяла група от детската градина.





После е ясно нали, режете ябълката на две и с половинките действате.
Листата винаги се отпечатват от задната страна, там са релефни жилките.
След час работа се получава ето тази  шарения, която е напълно в тон с изгряващите цветове на новонастъпилата есен.
Мисля, че тази ябълковата торба ми по-любима, с това че е по-семпла.
Готовите еко-торбички отнесох да покажа на учителките в градината на Вяра, с желанието да пробват идеята. Както децата в градината, то  така тези в училище... защото при нас, учениците и малките деца са в една сграда и играят заедно в един двор. Споделих, че идеята е приложима и за кърпи за кухнята. Приеха предложението много сърдечно и мисля има голяма вероятност децата да направят този лесен и красив есенен проект.
Надявам с днешната публикация да сме ви вдъхновила поне малко, ако не да рисувате то поне да си ушиете торбички и да спестите някоя еднодневна торбичка взета от супермаркета.

Поздрави нас и златна Чехия.

С публикацията гостуваме на Двете Елши.
Благодаря на предоставената възможност за изява от страна на Carolyn и homework
домашна работа

7 коментара:

  1. Много са ви хубави торбите за пазар, внасят страхотно настроение и цвят в това ежедневно задължение на всяка домакиня. Браво на сръчните помощнички!

    ОтговорИзтриване
  2. Иве и аз от поне година съм на вълна еко торбички. Не мога да кажа, че на сто % съм спряла използването на останалите, но се опитвам. Много ме радва пъстрото есенно настроение, което има в изработените от сръчните ръчички неща :) И аз съм фен на тази с ябълките :) Поздрави сърдечни от слънчева София!

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина вдъхновяващ проект и красив и цветен резултат :) Аз май харесвам повече листата :)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотен проект! Много са шарени, красиви и забавляващи! ще ги пробваме.

    ОтговорИзтриване
  5. So lovely!!! Love the sweet little painter! Thanks so much for sharing the great tutorial! I'd love for you to visit my blog.
    Happy week!

    Hugs from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасно изглеждат и виждам, че много сте се забавлявали с малката помощница в изработката на тези чанти!

    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  7. Обичам есента точно защото е в страхотни цветове. Много ми хареса торбичката с листата, а като гледам децата май са свършили цялата работа :)

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...