08 февруари 2015

Цветя обици от пластмасови бутилки - Flower plastic bottles earrings


"Reduce, Reuse, Recycle"







Привет от мен с мини публикация и обици цветчета. 

Отново ползвам само отпадъчни материали от пластмасови бутилки. 

Всяко цветче е изрязано на ръка и са да меки крайчетата е минато над свещ. Така цветенцето е  и огънато и оформено. Ако се вгледате на най-горното зелекаво цветенце има точки, те са направени с горещ поялник като пластмасата не е пробита, а само леко разтопена 












За тичинките на цветчето са ползвани три малки, бижутерски игли. На всяка игла има по три стъклени мъниста. Иглите са огънати и закачени на четвърта, на която след това е надянато цялото цветенце.  

За венчелистчета съм ползвала сребърно капаче за обици, като съм разтворила до желаният размер.


























Розовите обици са изрязани с пънч.




Крайчетата са разтопени със свещ. Надянала съм мънисто и след това бижутерската игла е извита и закачена за бижутерски кукучки за обици. 
Подобни на тези  обици с малката разлика, че тези са с кукички и цветчетата висят на долу. 






Приятен ден. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...