07 февруари 2015

Гривна от тюл








































Привет, почитателка съм на гривните направени от плат и реших да си ушия една.


Имах три вида различен черен материал - обикновен тюл, фин еластичен тюл и черен сатен. Най-широкият плат сложих от долу, това беше еластичният тюл, върху него нагънах обикновения, от горе набрах сатенената панделка.



За връзване използвах прозрачно-бродирана панделка.

Цялата изработка ми отне няколко часа, краят на тюла не е някак обработен само е прецизно отрязан. Сатенената панделка леко съм затопила над свещ в краят където съм рязала за да не се разбрида.


Най-горе върху сатенът заших дузина стъклени камъчета, големи и малки камъчета в зелен цвят с идеята да нося гривната с черните си рокли върху, които слагам зеленикаво плетено болеро.




















Събрала съм солидна колекция от гривни, защото освен обиците това е това е единствения друг аксесоар,  които нося с голямо удоволствие. 

Прекрасен творчески ден от мен.





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...