30 ноември 2018

Есенен венец - декорация за врата



Привет приятели, есените в нашето селце са прекрасни и цветни.
На хълма е местната катедрала и църковни имоти. Там обичаме да ходим на разходка, да събираме брезови клонки и листа.




Нашата съседка искаше да изхвърли някакви изкуствени цветя и листа. Аз ги взех и понеже умея да плета венци, направих този. И ето, че у нас дойде Есента, да сръбне горещ шоколад и да похапне сладкиш с ябълки.
Основата е от извити брезови клонки, другото е подредено и забодено между клончетата. Където е необходимо е съм ползвала горещ силикон за да прикрепя плодчетата. 


Приятен ден от мен.
За край пускам снимка на последният за тази година есенен венец. Горният венец отиде при съседската, която беше така мила да ми ми даде тези чудесни материали. 





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...