21 януари 2014

Весели животинки от празни ролки

  Привет,   цветни момичета и момчета.
Имате ли някоя излишна празна ролка от тоалетна хартия. 
Ако отговора ви е : ДА - вземете четка и цветна хартия и последвайте нашата идея. 



  Преди няколко дни с децата от кръжока ми си направихме шарена изложба. Всяко детенце можеше да си изработи животинка по избор. За целта отнесох към училище 44 празни ролки от тоалетна хартия, всяко дете имаше по четири ролки за да реже, лепи и оцветява по свое желание. 
Харесвам проектите в които аз давам темата, но как ще се осъществи е само на децата. Така в процеса на игра се появяват в най-смешните и симпатични идеи които някога съм виждала. 























Няколко дни след това Верето си донесе животинките у дома, а  Даринчето реши да си направим още към колекцията. 
Така, че четки, бои и ножички подредете се мирно, започваме работа. 

























Точките на кучето, опашката на лисицата и крилата на бухалчетата са от цветна хартия и са долепени вечерта когато боята добре изсъхна. 






















Верето си направи цветен бухал, а аз не издържах и си направих  кафяв. Това единствената животинка която е съвместно дело на мен и Дари. Иначе останалото е самостоятелна работа, което е прекрасно за една работеща майка. 
Между другото забелязвам, че децата в училище малко се страхуват от проекти в които никой не им определя какво да правят, а всичко е само тяхно решение.  Предполагам, че това е част от начина на обучение в което правилата са само в ръцете на учителя, а детето за е оставена ролята на тих изпълнител. Затова съм решила (така или иначе аз не съм учител, а медицинска сестра :)  ) да оставям мъниците колкото се може повече свободни.  В крайна сметка, резултата не е по-малко задоволителен. 

















































За край  една препоръка - оставяйте си празните ролки от тоалетна хартия, за тях все ще се измисли някоя цветна занимавка за сръчни дечица. 
Прекрасен ден.  






1 коментар:

  1. Шареният бухал ми е фаворит! И да, децата имат толкова силно въображение, че е грехота учителите да не се възползват.

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...