26 март 2011

За мен


    Привет от мен, обичам цветовете, децата и цигулките. 
Пиша приказки и детски стихове.
Обичам да се вглеждам и да откривам детайлите, този блог е тук заради добрите идеи които искам да споделя с вас. 
Колкото до тях, не си мислете че всичките съм ги измислила аз. Мога да претендирам само, че всичките съм ги направила, снимала в съвместната ни работа с децата ми. 



Всички стихове, приказки са написани от мен. И съответно те най-вече са обект на авторското право по смисъла на закона - Закона за авторското право и сродните му права (ЗАПСП). 

Ако решите  да цитирате, или да ползвате нещо от блога ми, моля споделете това с мен.  Ще се радвам нашата страница да има приятели. Но, бъдете така любезни да напишете източника,  а в случай, че публикацията е в Интернет - цитатът нека да бъде придружен с хипер-връзка (link).

http://ivaalex.blogspot.com/



Благодаря ви и поздрави от мен.

 Ива

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...