16 март 2012

Разцъфнали вишните под детските пръстчета






Въпросче 


Какво е пролетта,
кажете милички деца?
Гостенката в галоши,
пролетните пъпки роши.
Преспите заспали гони.
Топли сънените клони.
С изгрева в гората шета,
и в градинските кюшета.
Буди всички семенца.
Вие птичите гнезда.
Облачета пъстропери,
по небето тя катери.
Пролетта ще я познаете,
вън като се заиграете.  




  Привет от нас. В много цветно и щастливо настроение съм и аз и момичетата.
При нас е прекрасно слънчево и личи, че Пролетта крачи с мокри стъпки и наднича усмихната зад всяко дърво.



Надявам се веселото стихче да ви харесало.
Към него си направихме един чудесен, лесен и забавен пролетен проект.
Сега като гледам тези сладки дръвчета обсипани ми струва, че има в тях нещо японско. Черна калиграфия, и розови цветове от вишна.
Нищо особено не нужно за да имате такава красота и вие. Само боички, и бели листа, пролетно настроение.


Дари самичка успя да си нарисува ствол, и да си отпечата цветчета.
Нейните две рисунки са тези под този текста.


..........................




Верето направи пролетни, а после почна и летни дървета.
Но, аз така се влюбих в тези розите, че сериозно се замислих дали да не сложа рисунките в рамки, защото ми се струват много АРТ.


:)






Слънчеви поздрави от мен, мили читатели, приятели и изобретатели.







homework
Homework







3 коментара:

  1. Да, дааа! Сложи ги в рамки....... Еднакви рамки със всички тези цъфнали дръвчета! :) Прекрасни са!

    ОтговорИзтриване
  2. Пролетно, пролетно сте настроени вие:) С тези белоцветни вишни:)

    ОтговорИзтриване
  3. Честита пролет, момичета малки и големи!
    Брави на твоите малки художнички! Наистина много пролетно настроение създават тези вишни.
    Много игри им пожелавам навън в тревата, ана теб чудно вдъхновение!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...