09 октомври 2011

Белината също рисува

Скучно е да имаш само моливи, когато може да рисуваш с пръстчета, със ситен пясък и дори с белина. 

Ако вече сте се сетили как става това, само намерете панталон или тениска и оставете малките творци да се вирят. 






Даренцето е много съсредоточено дете, нито за миг не бръкна вътре, нито се пипна по лицето. По големите ми притеснения бяха за Вяра защото тя е като лятна буря, напълно непредвидима. 











Все пак резултата е повече от задоволителен, направо уникален.



Една изненада докато пишеш този пост Даринчето ми донесе това малко човече и ми съобщи, че било МАМА... толкова е красиво дори ръчички си има...  Прекрасен ден. 















2 коментара:

  1. а няма ли риск да с еизгорят с белината

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет, ако дечицата са внимателни и съсредоточени няма проблем... Аз имах по-големи притеснения с голямото ми дете което е доста разпиляно, и очаквах да разлее нещо... всъщност всичко беше наред. Понякога е нужно да им вярваме.

      Изтриване

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...