30 ноември 2011

Рози от портокали - Orange Peel Rose



    Днешната история е кратка и в силно оранжево, и няма и помен от оная песен за небето.
Спомняте ли си как, като деца като замиришеше на портокал и някак веднага ни ставаше празнично. Аз имам и още едни любим спомен, как слагах корите от портокал на бабината печка, те прегоряваха и замирисваха на най-милата зимна миризма.

Обещах да съм кратка, затова почвам номера с розите.

 Сега има портокали, а има и място за много и различни видове украси. А тази е лесна и бърза и доста ефектна. Нужно е само портокал(може и мандарина става много нежно), нож и клечка за зъби.
Кората от портокала трябва да е обелена възможно най-небрежно, колкото по-неравномерно толкова по красиво после. 
 След това кората се навива на охлювче, и се забожда с клечката за зъби. Тя държи да не се отвори навитото докато портокала изсъхне.


 Аз оставам моите розички близо до радиаторите ни, хем много приятно миришат, хем бързо изсъхват.Към това изпекох на децата няколко кори ей така за идеята и им разказах за онова време когато бананите и портокалите идваха само по празниците.








От готовите рози може да си сътворите каквото искате. Клечката или я вадя, ако може или я чупя. В този вид цветенцата остават много дълго. Аз ги ползвам за украса на перваза на прозореца. Верето пък даде идея да ги сложим вън на една елхичка. Каквото и да им измислите определено имат коледен дух и са сред любимите ми майстории.


Оранжада, лимонада и поздрав от мен.



3 коментара:

  1. Прекрасна идея! Децата ще се възползват още утре:)
    Хубав оранжев ден у вас!

    ОтговорИзтриване
  2. На една вълна сме!От два-три дни ги суша,за една идея,надявам се,скоро споделена...Поздрави на цялото сем-во!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно изглеждат розичките, благодаря за подсещането. Идеята с гипсовите клонки също е страхотна :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...