26 декември 2013

Жълтата линия


Преди време видях една графика... красива, цветна, артистична, а един момент в нея 
така силно остана в съзнанието ми, че преди да се впусна в рисуване бях го нарекла натрапчива мисъл... за жълто  

StudioLegohead    е източника, ако ви се иска идете да видите тази уникална рисунка и прекрасния момент с жълтите линии.
Естествено, че беше невъзможно да нарисувам копие, дори за лично ползване това е някак неетично, затова просто си изсвирих жълтите линии в друга тоналност. 



И като всяко нещо което достигнем, оцветим и държим в ръце... отново идва друга вълна. Сега рисувам медузи и море... този път без да знам от къде идва идеята... тя просто разцъфтява в коралово.  Пиша тази публикация сега малко преди Коледа, но вероятно бъде пусната някъде между празниците. 
Ако сте вече сте си отворили подаръците дано там сте открили нещо вълнуващо и много желано. Аз писах на Дядо Коледа да ми донесе нов голям блок за рисуване и се надявам да е получил писмото ми. 


Весела Коледа, скъпи приятели. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...