13 февруари 2014

Сърца изплетени от канап





Имате ли час два свободно време... и кълбенце ленен канап?
Последвайте ме, в аматьорското изплитане на четири лесни валентински сърчица, направени в последния момент  и със схема ала ИВА. 
За начало изплитаме шнурче от пет или шест бода. 





Обточваме шнурчето с дванадесет бода, като само бодем в кръчето и изплитаме. 

След последния бод излитаме шнур от три бримки.



След това изплитаме три бода с пълнеж с една наметка изплетен два пъти. 


Останалите три бода се изплитат ниски бримки с полупълнеж. 

Точно в средата изплитам след пълнеже една празна бримка,   оченце като за шнурче така получавам върха на сърцето. После повтарям бодовете в обратен ред до края на сърцето. С последната бринка закачвам пълнежа за същата бримка в която съм започнала шнурчето. 


Конеца не го отрязвам а го оставям малко по-дълъг за да служи като ушенце за закачване. 

На едно от сърцата закрепих панделка, а другото намазах с лепило тип C
200. Oще докато беше мокро го поръсих с брокат. 























Оставих го да изсъхне на топло за час, два и след това закачих сърцата за рамката. 
Мисля, че ако броката ми беше златист щеше да се получи още по-ефектно. Имам идея да изплета цяла дузина такива сърца за Коледния търг на Верето и да ги посипя със златен брокат.
Стават много бързо и много ми харесва натуралния им вид, така че за нашата елха ще си направя също.  




4 коментара:

  1. Харесвам естествените материали като канапа - в земни тонове и груб като пръст на пипане. Определено внася специална атмосфера!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз много харесвам естествените материали... те не са цветни с ярките цветове на дъгата, но пък правят дома топъл и жив... ще пробвам с хартиен шнур също. Ако решиш да плетеш пиши, ще се радвам да споделиш някоя готина идея, аз не съм добра плетачка, за сега само се уча, но все още не чeтa добре схеми. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много съм зле с плетенето, научих се само на една кука в една линия, а много искам да схвана как стават разни фигурки, хем имам двама души под ръка, дето могат да ми покажат :) Но и това ще стане!

      Изтриване

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...