07 ноември 2014

Златисти обици с кафяво зелени мъниста




  Идва време е което в уютните есенни вечерите седя и правя малки подаръци, е не чак като в Лапландия, но усещането е подобно. Идват празници и е много приятно да дадеш на близък човек нещо мъничко, но направено от сърце. 
Определено не бях пробвала да ползвам така силно златисти капачета и при това толкова орнаментирани, но комбинацията ми хареса и нищо чудно да започна и аз да нося  златно, а не само да го правя за близките ми. 




























Приятна вечер от мен. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...