10 ноември 2014

Маншони за ботуши



Почвам с разпердушинването на едно старо палто си идеята да си ушия пухкава зимна чанта. Чантата вече чака скроена и готова за шиене, дали ще стане тази година е друг въпрос, но край това ми дойде още една идея как да облека топли палтенца на ботушите си,
И така от времето в което палтото пелерина е било ползвано минаха почти осем години, но мен това не ми пречи да съхранявам добре, разни ценни материи на тавана.

                                                                                                                                                                             


  Та в дъждовните октомврийски дни, аз и шарената ми ножица имахме малко работа.

На ръкавите палтото имаше маншети и тях директно реших да ползвам за маншони за ботушите ми, но се оказа че са по-големи от желания размер. Затова ги срязах и малко намалих.



Останаха два края за съшиване и оставане на малък отвор за обръщане, работа за около десет минути, но чистене за около час.


Надявам се някога да се сте шили ластик за коса с надянат обикновен ластик вътре, начина на шиене е еднакъв, трябва да се получи геврече от плат. 


Много обичам старите неща, не оставам ножицата си намира, харесвам черното, включително и черните котки, но това никак не ми пречи да ви пожелая прекрасен и цветен ден.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...