02 юни 2011

Без пелени...




Представете си неделя вечерта и изведнъж откривате, че еднократните ви пелени са свършили... насочвате се към денонощната аптека, или към близкия супер... Идилия нали, има ги навсякъде, лесно се ползват... всички ги знаем и ги харесваме, усмихнатото бебе с усмихната майка от рекламите. ПАМПЕРСИТЕ - са такова удобство и бих казала направо са незаменими нали? Все пак замисляли сте се, че използваните пелени остават след нашите деца като нежелано наследство.


Преди известно време писах една история за сайта - Без пелени. Там съм описала как нашето семейство започна с Естествена Бебешка Хигиена (ЕБХ) при първата ни дъщеря. Силно се надявам че ще се отбиете там и ще отделите време за кратичкия ни разказ.



http://www.bezpeleni.info/ebh_stories/iva/index.htm

Сделям всичко това с вас защото втората ми дъщеричка вече е напълно сухо и чисто бебе.

Ще попитате - колко е голяма? Дарина е на годинка и пет месеца и чудесно познава телцето си, както и тоалетните си нужди. От раждането й двете комуникираме и опазваме вродения й бебешки инстинкт за чистота. През времето когато тя и аз се учехме да се разбираме ползвах многократни памучни пелени. След края на шестия месец мъничкото ми момиченце беше обуто в гащички... та до сега. Ще е грубо, ако не ви поясня, че се изисква доза търпение и внимание за да се синхронизирате с бебето. НО, едно голямо но - Усилието си заслужава.


Няма да се впускам в безчет подробности повечето от нещата с многократно писани, ползването на многократни пелени също е известно и аз не съм така добър мисионер.

Много жени ( и не само жени) са споделили своя опит с ЕБХ в http://www.bezpeleni.info/ - но ако ви се струва по приемливо може да ми напишете на
aleksandrova@email.cz и ще споделя повече неща или ще ви помогна с каквото мога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...