15 декември 2011

Коледа на малките неща


Ще започна с тази малък призив видян във Фейсбук.


Нека тази Коледа купуваме подаръците за нашите близки от малки магазини, нека купуваме 
изделия ръчна изработка. Нека купуваме от съседа, който прави всичко за своя магазин или от приятеля, който произвежда уникални неща. Нека да направим така, че нашите пари да достигнат до обикновените хора, които имат нужда от тях (а не до мултинационални компании в другия край на света...) По този начин повече хора близо до нас ще бъдат способни да изживеят една наистина весела Коледа!
Споделяйте тази кампания на стените си, за да имаме всички една по-уникална и даваща обич Коледа!


Ще ви покажа и къде го видях- Мечтай и се забавлявай в прекрасния свят на Мариана.  
Неините ръчно изработени неща са не само вдъхновяващо красиви, но и напълно достъпни.







Също така искам да ви покажа още няколко български блога на които с голямо удоволствие ходя на гости. Техните собственички също изработват ръчно правени, и уникални неща. 




DOLLS' HOUSE - ACCY - HAND MADE, NATURE TOYS WITH A LOT OF POSITIVE ENERGY - ВАЛДОРФСКИ КУКЛИ




Сладурки дундави куклички нали? А рижавите дългокоски са ми най най-любими.

_____________________________________________________________________________



m.i.i.a



Уникални и толкова нежни малки същества, за първи път попадам на такива сладко-странни кукли и съм горда, че ги изработва българка. 
____________________________________________________________________________


SNUJOLIN'S WORLD



Прекрасни изпипани бижута от боцкан филц.  

___________________________________________________________________________


Ако вярвате в очарованието да пратите картичка, изберете нещо изработено от българските майсторки на картички. 

Hobbisimo | Хобисимо

И за да бъда напълно изчерпателна погледнете в сайта : http://hobbisimo.blogspot.com/ и сами разгледайте цялото това цветно вдъхновение. 



Аз също бих могла да включа с брошки, обици и шапки, но поста ми не е заради мен. ( моите неща са направени просто така от любов към правенето на нещо и може би един ден ще ви ги покажа)  

Поста ми е за добрите приятели, сръчните българки и идеята да бъдем близки.

Снежен зимен ден, тих и красив ви пожелавам от другата страна на дъгата.


3 коментара:

  1. Много благодаря за милия жест и внимание към мен и моите ръкоделия!Аз също подкрепям призивът ти и си мисля,че няма нищо по-хубаво в ръцете ни да попадат красиви неща заредени с положителна енергия ,направени с много любов и лично отношение.Вълшебна и красива Коледа!

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубав призив и аз исках да направя подобен пост, аз съм ЗА тези истински покупки направени с любов и чрез които знаеш че с парите си помагаш на друг човек а не на някоя голяма мултинационална компания.
    Много хубав пост, ще се включа и аз с препоръки към други любими хора и ще включа и твоят пост, нещо като предай нататък.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря.
    Снежи, един ден ако се видим се надявам да си поприказвам надълго за боцкания филц защото много много ми харесват всички топчести и вълшебни неща които майсториш.

    Нина, добре сте дошла при нас... мисля, че най-хубавото в поста е, че може би с изключение на Снежи другите жени нямат идея, че са ми гости... и мъничка светлинка се надига в мен и ме радва защото когато се прави не нещо не бива да се крещи, че си го направил. Вашата идея е също чудесна. Колкото повече толкова повече... важното е видим магията в подаръка.

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...