02 февруари 2012

Далече за тебе




Далече, далече къде ли в безкрая
неведоми пътища карта чертаят.
Извиват се бързат пустини пресичат,
гори необятни що сянка обичат.
Пътувам и бързам, с впрягове бели
Конете ми, спомени по теб изгорели.
Потропват копитата, въртят колелата.
Излита ми впряга, пресича полята.
Далече далече, докосва безкрая.
Ти знаеш копнея, живея, мечтая,
за твойта градина парченце от Рая.
Открита и губена, крехко потайна
изпълнена с багри, смоли свежоборови.
С треви ненагазени, с цветя бледоморави.
И ручей нежни, в дъгата изкъпани,
и зайчета слънчеви във облаци влюбени.
Ти там ме очакваш след всичкото време
след всичките страсти и всичкото бреме.
Ти тихо ме викаш и помниш такава
каквато звездите с небето венчава.
Ти имаш крилете, аз нося ти повея,
ти в ярко сияеш, аз в тебе бледнея.
Открадни ми небето, и дари ми покоя
изкъпи ме в тебе, отнеси ме в пороя.
Разпилей ме, излей ме и в теб ме убий.
В мене роди се и мен отначало създай.
Там където в морните утрини, здрача
пада тихо и в твоите клепки отскача.
А луната засрамена целува страните,
и дъха ми замира и трепва в гърдите.
Там съм мъгла и сълза от звездите.
Там ти си мой в края на дните. 
Далече далече, къде ли в безкрая
бъди ти със мене избягал от Рая.



06.01.2012

4 коментара:

  1. Красиво ... с усещане ... и очакване ...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. До като сме живи ще го чакаме... ако когато спрем вече, няма да сме живи.

      Изтриване
  2. Красиво и приказно! Напомни ми за "Снежната кралица" на Андерсен.
    Хубав, весел, приключенски ден от мен!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стеф, имам нещо още по близко "Снежната кралица" ... с радост ще го споделя. Благодаря ти.

      Изтриване

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...