10 август 2012

Кристали и дупчици / Plastic Bottle Earrings

"Reduce, Reuse, Recycle"

Привет, струва ми трудно пиша за обиците... всъщност всеки път е така, сядам и ги правя без първоначална идея, просто се получава. Материала е само началото, и възможностите му са неограничени.
 Всеки път има нещо което ме изненадва в кривотата му, в приспособимостта му. Сега край гостуването си в България си събрах страхотна колекция от цветове. Докато ходех по улиците  ми се струваше, че хората никак не забелязват стойността на пластмасовите шишета. Не само за творческата, а като цяло стопанската им. Няколко пъти събирах случайно търкалящи се бутилки, от тях имам едно чисто черно попадение което много ценя.



 


Днешните обици са поредния ми опит с синьото и прозрачното.
Ако решите да пробвате да си направите подобни ще са ви нужни четири кръга изрязани от пластмасово шише. Два са големи, а другите два са малки. Дупчиците са еднакви на размер и са направени с нагорещен поялник с кръгъл накрайник директно прогорени в пластмасата.
Кристалчета са по ваш избор. Нужни са две бижутерски пирончета, и две кукички за обици.


Много време ми отне докато избистря както точно може да се получи с прогорената пластмаса, и вида й да се съчетае с желанието ми, да изглежда различно. Цял следобед висях на балкона при майка, и изпробвах. В крайна сметка обаче, поялничето остана в България... надявам се скоро да имам и тук за да повися пак над цветните пластмаси с цел дупчици.

Лек ден от мен.


10 коментара:

  1. Страхотни са! Това синьото с дупчиците много лятно и свежо ми действа.
    Поздрави и хубав уикенд от мен.

    ОтговорИзтриване
  2. Иве, прекрасни са! Правиш наистина вълшебства :)

    ОтговорИзтриване
  3. Диве, страшни са! Напълно в тон със синьото гръцко настроение през това лято :) Оригинална хрумка, ама все едно от морето си ги е извадил човек! Бравос!

    ОтговорИзтриване
  4. Много са красиви! И твоето местенце много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  5. Впечатляващ е артистизмът,заложен в творбите ти,поздравления,Иве!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви момичета, много сте мили.

    Нели, радвам се да те видя при мен.

    Сиси, благодаря много, пластмасата е вълшебна.

    Мария добре дошла, това лято бях така заплесната да отпочивам, че съм изпуснала тази новина за синьото. :) Благодаря за милите слова.

    Натали, добре дошла под дъгата.

    Привет, привет Бисе от мен... браво за декупажа, аз малко се страхувам от него, справила си се брилянтно.

    ОтговорИзтриване
  7. Изглеждат страхотно!Пак си творила чудеса:)

    ОтговорИзтриване
  8. Иве, отдавна не съм ви гостувала и съм пропуснала тооооолкова интересни неша! Направо не повярвах, че обеците са от пластмаса. Изглеждат толкова нежни и ефирни, сякаш от стъкло.

    ОтговорИзтриване
  9. Много са хубави! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Здравей, Ива! Много хубави неща, с много фантазия създаваш. Ако имаш желание и възможност, заповядай на това събитие в Пловдив.
    http://www.facebook.com/events/269259699844514/

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...