27 октомври 2014

Старо злато и черен шифон - обици от плат







   Аз рядко нося обици от плат, но тези си ги правих специално заради черните рокли които нося. Много обичам черното, сивото и в гардероба ми има поне дузина рокли които са по-скоро тъмни отколкото светли. Може би правя нещата малко на обратно, лятото нося сиво, а зимата жълто, пролетта огнено червено, а есента синьо и зелено.

Необходимите материали са: бижутерски компоненти в цвят старо злато- капачета, игли и кукучки всичко по две, черен креп, стъклени мъниста.
Крепът е изрязан на квадрат след това е цепнат на шест места да се получи цветче.
Обгорен е над свещ да не се разбрида.




След това креповите цветчета, са вмъкнати в бижутерските капачета и връхчето им е изтеглено през дупчицата на върха на капаченцето. В крепа е втъкмена една бижутерска игла на долният край има една малко стъклено мънисто което притиска крепа към капачето. Върху горния край на иглата съм нанизала мънистата, за всяка обица по три броя. След това огънах иглата и направих ушенце с кръглите клещи. Закачих кукучките и обиците бяха готови, за десетина минутки, имам нова придобивка в колекцията си от дрънкулки.  



Красив ден от мен.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...