28 януари 2015

Шал с панделка





Привет от мен. Плете ли ви се, мен ми се плете само зимните месеци и обикновено плета само шалове, защото нямам търпение да плета нищо друго. 
Не зная дали има ползва от това типично по аматьорски да обяснявам как съм изплела това шалче. И то понеже то по нищо не се различава с предишното. Пускам линк към урока: ТУК 


Разликите са само в дебелината на преждата и дебелината на иглите и игленката за шапката. 

Избрах си красива оранжева панделка, омотах шала край врата си после му сложих карфица. 
На мястото на карфицата заших после панделката, тя е само украсителна. 

Прикачването е подобно на това само дето зелено-оранжевият шал е омотан два пъти и чак това е закачен с карфица. 







Тук зимата е дълга, и ако смятам колко месеца нося плато то излиза, че половин година само това нося. От там дойде и идеята ми да си направя колекция от много цветни шалове към палтата. В интерес на истината шала го изплетох миналата година, но не ми стигна време да публикувам снимките, сега пак е зима и ми стори добре най-сетне опразня малко архива на Страната отвъд дъгата.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...