26 май 2016

Обици макчета от платмасова бутилка

Цветните пластмасови шишета са ми любими. Днес една идея за приложението им в направата на цветчета-обици.


Ще са ви нужна една бутилка в цвят червен и една такава в цвят черен, черните обикновено са от енергетични напитки, не че ние ги консумираме, но имам мрежа от доброжелателни снабдители :)  От червената бутилка на ръка изразвам цвечета с закръглени листенца, от черната с помощта на перфураторче изваждам по-малък размер. Черните цветчета на всяко листенце нацепвам за да се получи тичинка на макът.
Със свещичка заглаждам крайчетата на всяко листенце и дооформям макчето.

В средата пробождам и слагам бижутерска игла и мънисто.
Тук може да видите дупчицата в средата на цветчето. 




Понякога правя и чисто черни цветенца, изглеждат много елегантно и семпло с черна или червена рокля.
Ето две от най-любимите ми черни цветчета.
Едното е направено от кадифена пластмаса, донесена ми от опаковката на мобилен телефон. 
Черните лъскавите са от енергетична напитка от неизвестна за мен марка.



Усмихнат ден мили гости  на Страната отвъд дъгата.
Обичките обикновено подарявам, няма къде да държа такива количества бижута, нито имам желание да ги правя за продажба, ако нещо ви хареса ми пишете - ТУК.  
Поздрави. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...