27 юни 2011

Рачешки неволи




Мило Раче я кажи
вчера ти къде се скри?
Тука, тука вчера бях,
къщичката си метях.
Но метличката ми мила,
нещо се повредила.
Песъчинка две мете
други сто не ще.
Ах, какво ли да правя
та метлата да поправя?


Преди време попаднах на тази рисунка и по-голямата ми дъщеричка много я хареса затова написах към нея леко просто стихче. Верето тогава беше на две години и бързо го научи наизуст... Пускам го чак сега защото ми е някак морско и малко ми е мъчно за морето и родината.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...